MEGAWOOSH
7 August 2009, alb_ca_zapada
Ia de priviti cu ce se ocupa unii oameni prin alte tari.
Interesant este, dincolo de dezbaterea “fake sau nu”, cit de documentat este business-ul. Adica domnul neamt care vrea sa impuna datul pe burta ca alternativa de vara la datul pe zapada. Pe mine unul m-a cucerit si abia astept sa fac oooshh prin muntii patriei. Da, pe bune, e de studiat si siteul chiar daca nu intelegeti o iota.
Comentezi?? Comenteaza!!
7 Raspunsuri la “MEGAWOOSH”
Ai citit articolul si ai o opinie... o intrebare... o injuratura? Orice ar fi, poti folosi formularul de mai jos.
Aa, e f tare, confirm. Mai bine e pe zapada totusi. Cine nu a coborat Carpul pe burta…habar n-are ;))
daca nu nimerea tinta?! :)) prea extrem. ma jur!
Nu puneti botu’!!!
E un “viral” Microsoft!!!!
@ollie:
viral microsoft? de ce ar fi, care-i duda?
in plus facatura trebuie sa fie si siteul in germana cu omul ala care isi bea cafeaua cu fiica-sa.
intrebarea mea e fake or not.
argumentele de fake ar fi multe:
- unghi filmare dubios
- arunca apa din galeti in doru lelii pe “pista” {Sic} pentru a garanta un “coeficient de alunecare” calculat temeinic cu laptopu din dotare- hi hi hi
- pista ar fi trebuit sa fie tubulara, pentru a garanta traiectoria perfecta avand in vedere marimea “piscinei” si lungimea zborului!!!
- zborul totusi nu e se pare facut de un “dummy” - la aterizare se ghemuieste….
- ridicarea din bazin nu imi pare a fi facuta de o pers. care a zburat in conditiile respective de risc-manifestari de triumf, bucurie-zero (apropo de limbajul trupului)
- daca aia e fi-sa atunci e un tata nebun!Si totusi, Microsoft Office Project iti ofera toate uneltele pentru a calcula o traiectorie perfecta!Doar n-o ramane saraca fetita orfana!
“Marketingul viral este folosit, uneori, sa descrie un fel de campanii de marketing sub acoperire, incluzand folosirea blog-urilor si a altor forme de relatii cu publicul pentru a face cunoscut, din vorba in vorba, un produs sau un serviciu nou. De cele mai multe ori, scopul campaniilor de marketing viral este de a genera o acoperire a pietei mult mai mare decat ar fi acoprit bugetul companiei publicitare.
Termenul “publicitate virala” se refera la ideea ca oamenii vor vizita si vor impartasi un continut distractiv; este, de obicei, sponsorizata de un brand (marca), care cauta sa popularizeze un produs sau un serviciu. Aceste reclame virale sunt adesea de forma unui clip amuzant, a unui joc flash interactiv, unor imagini sau chiar texte. “
sunt multe chestii dupa care iti poti da seama ca e fake
dar cea mai clara dovada mi se pare adancimea apei din bazin :)))
http://newteevee.com/2009/08/11/the-megawoosh-waterslide-viral-how-it-was-really-done/